Monday, April 20, 2009

20/4/09 - Hari Yang Membosankan

Hari niy dekat sekolah tadi bosan gile sebab ramai yang tak datang , aku kat kelas tadi asyik tido jee haha penat doee =.= cikgu bm asyik mara aku jee sebab aku tido dalam kelas tadi , asl masa die mengajar jee aku tido haha asyraf asyraf . Then balik sekolah tadi aku pergi cc sebab ruma aku tengah renovate so computer aku tabole on . Aku balik dari cc je mak aku bising bising sebab aku nie asyik keluar jee . Aku mula menyampah , aku mula naik angin . Aku tasuke orang buat aku meyampah dan naik angin paling aku tasuke bhaii . Bila laa rumah aku na siap , aku tasanggup duduk ruma bila ruma aku tengah renovate niy berabuk , berselerak , tonggang terbalek err bosan sial . Sebab tuh tadi bila aku balik dari sekolah jee aku terus pergi ke cc . Tuh jelaa yang aku nak membebel hari niy tak tawu na berucap apa lagi sekian - terima kasih .

No comments:

Post a Comment