Tuesday, April 21, 2009

21/4/09 - Hari Biase jee

Hari niy masa mula mula bosan kat kelas , sebab kelas aku asyik memekak jee huru hare aku da laa ketua tingkatan =.= kena jge kelas lah kena panggil cikgu laa kena ambil kedatangan lah err mcm mcm laa sial . Kat sekolah tadi kelas aku tak belajar sgt mcm ta sekolah haha baik aku tayah datang tadi . Lepas tuh rehat tadi aku ta mkn diet haha muke aku diet terberak orang dengar . Hari ni best jugak lah sebab iqbal segarkan aku kalau tak hampeh aku tido jelaa jawabnya kat dalam kelas tuh . Then balik sekolah tadi , aku balik terus terbongkang ngntok gile pastuh balik balik je dgn tade elektrik sebab orang wirering tuh datang nak re-wirering ruma aku , mresap siaa sampai pukol 5 gitu baru ade balik elektrik . Pastuh aku bangun bangun je badan aku basah haha berpeluh bhaii panas . Tuh jelaa aku nak membebel sekian - terima kasih .

No comments:

Post a Comment